Åhh vill ha sommar nu!

Ok...Nu är bara två månader kvar till "sommarlovet", men det än ändå långt dit xD
Åhh va jag längtaaar!...Sol och bad och cykla är det bästa :)
Men ännu bättre att åka utomlands...åhh så underbart det skulle vara!
Men tyvärr har man inte råd :(....ÅÅH NEJ!....jag måste skaffa sommarjobb :O...Åhh fy på mig!
Assåå nu måste jag verkligen skaffa mig jobb! Det är ju så...att jag och min bästis lovat att vi ska åka till mitt hemland "filippinerna" efter vi tagit studenten nästa år. Jag måste söka som galning nu innan det är försent! :O


Men här kommer lite gamla bilder på mig och mina två kära vänner :)



Älskar denna bild!
Tack till den bästa fotografen Marcus! <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Ja, och det gäller även mig! Jag måste också se till att skaffa ett jobb i år! De senaste två åren har jag haft ett säkert jobb redan under vintern, men i år har jag inte ens nu fått jobb, så jag måste också leta som en galning, eller Vi tillsammans :) <3

2010-04-05 @ 23:53:54
Postat av: Cherrys

Ja bästisss...Vi söker som galningar tsm :D

hmm? ska vi börja imorrn? xD

2010-04-06 @ 00:14:25
URL: http://cherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0