Dedicated to my best friend <3

Jag är verkligen så glad att DU är min bästis, bästis :D
Det här är till DIG! :)

Minns du i 6:an, när jag var ny i klassen?
Jag var blyg,
och nervös.
Det var helt nytt för mig. Att börja i en hel svensk klass var nytt.
Då hade jag bott i Sverige i 3 år.
Jag minns att jag hade min lärare med mig. Men kort därefter lämnade hon mig.
Jag minns, rasten där jag ensam stod och inte visste vad jag skulle göra.
Jag minns, att du tittade på mig då och då.
Jag visste att du skulle komma till mig då.
Du såg att jag var ledsen och Du förstod.
Sen kom DU fram till mig.
Började prata.
- Vill du leka med oss, sa du.
DE orden du sa, glömde jag aldrig.
Nu och idag sitter det fortfarande kvar i mitt huvud.
Idag har det gått 6 år och vi är fortfarande bästa vänner.
Tack världens bästa kompis,
för att jag fick lära känna dig.
för att DU alltid är vid min sida.
för att DU är så snäll och rolig.
för att DU är min bästis.
Och för att DU FINNS <3
Jag hoppas vår VÄNSKAP kommer vara länge,
i framtiden,
när vi börjar universitet
tills vi blir gamla :)


TACK VÄRLDENS BÄSTA BÄSTIS FÖR ATT DU FINNS!
I LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Åååh, bästis! Jag vet inte vad jag ska säga! Jag är så otroligt glad att du är min bästis med och jag hoppas, eller nej, jag vet att vår vänskap kommer hålla för alltid! Vi har en sådan bra relation och vi tycker och tänker lika om nästan allting, ibland läskigt lika, och ibland kan vi säga samma sak samtidigt också! Jag är så glad att vi funnit varandra! Jag älskar dig nu och för alltid världens bästa bästis! <3

2010-04-04 @ 10:39:37
Postat av: jonas

Så fint skrivet.



Vad borde jag som kille köpa för vårjacka? Jag har letat rätt mycket men vet inte vad jag ska leta efter.



Tack på förhand.

Följ gärna mig med bloglovin!

2010-04-04 @ 11:12:24
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Vad gulligt :)



Vill du gästblogga i min blogg? Klicka här om du är intresserad: http://entrevista.blogg.se/2010/april/gastbloggar-tavling.html

2010-04-04 @ 11:38:27
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0