Filippinerna07 bästa minnen part1<3

Klockan är mycket och här sitter jag och tänker tillbaks den tiden jag var i Filippinerna för att fira Jul & Nyår med min tjocka släkt för första gången i mitt liv. Det var även första gången för dem att fira ett riktigt Jul och Nyår. Att se dem dansa, fulla, skratta, glada... värmer mitt hjärta! <3

Här kommer ett klipp där vi firar Nyår tillsammans, bl.a. bevisar det sig att mina släktingar kan "dansa" speciellt min fyllo morbrorn xD.
ps....i klippet kan jag dyka upp lite, men trots att de är min familj är jag ändå för blyg för att dansa med dem och ville inte avslöja mig själv, haha fegt av mig va? xD

Big Happy Family<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0