Gamla bilder!

Tjaa!
Idag vaknade jag av att mamma  väckte mig vid 11-tiden. Hon visade mig gamla bilder på mig när jag var liten haha!...kände knappt igen mig på bilderna eftersom när jag var barn (är fortfarande barn xP) hade jag jätte kort hår :O...man kan nästan tro att jag var en liten pojke hahah! :D...Ne men det var ändå kul att titta på gamla bilder som ger tillbaka gamla minnen :)

Kusin, bror och jag :)

Jag på väg hem från kyrkan :)

Jag "råkade" även hitta bilder på mamma som ung. Jag fick alltid höra att jag och mamma är ganska lik varandra haha :D

(Mamma då hon gick ut frisörutbildning) (Mamma och hennes vänner)

Hmm?....är jag verkligen lik min mamma? xD

Kommentarer
Postat av: Bästis

Inte bara lik, det är mer än så! Kolla på bilden när hon sitter tillsammans med sina vänner, EXAKT sådär ser du ut idag som hon ser ut på den bilden, EXAKT! Det är fan läskigt likt! :O <3

2010-04-08 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0