Korean/japanse drama

Jag älskar att kolla på koreansk eller japansk drama...tycker det är så himla bra och roliga att kolla på! :)
Varför jag älskar asiat filmer är p.g.a. av det innehåller mkt kärlek, sanna berättleser och sorgliga berättelser men också att det även innehåller komedi...Men helst av allt är att koreansk/japansk drama består av "snygga och söta" skådespelare. Man kan inte få nog av deras "cute innocent accting", speciellt tjejerna i filmen. xD
Jag brukar inte kolla på svenska filmer...för mig tycker jag att det är annorlunda...jag menar det finns ju några bra svenskfilmer....men jag kollar hellre på engelska än svenska filmer...det är så jag är. Men det jag är mest intresserad av är såklart koreansk/japansk drama..hihi :)




Opps...i did it again :P
another secret revealed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0