Plugg & plugg

Hej! Tjena! Tja! Hola!

Har inte kunnat uppdatera på länge på grund av allt plugg! :/
Blir ingen uppdatering imorrn med :(...men jag tar igen allt på FREDAG :D
Jag har bestämt att göra en "tutorial video" där jag bland annat visar hur man gör olika hairstyle. Men det kommer senare. Jag hittade gamla filmer när jag för 3 år sedan var på semester i Fhilippinerna. Jag kommer att visa klippet när jag väl är färdig med det. Just nu håller jag på med reklamuppgiften som vi ska redovisa på fredag, jag har fortfarande svårt att bestämma mig hur reklamen ska se ut.

Bild på mig i vit klänning:)


Nu måste jag läsa på till historia redovisningen imorgon.
Yahoo!

cya soon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0