solig dag idag!

Hola!
Idag har jag och min bästis cyklat till båthamnen och lekt modeller :)
vi fick till uppgift att göra en reklamannons...jag och bästis bestämde oss att göra en klädreklam.
Vi hade så kul ihop! haha...att cykla dit var ju inte direkt så nice*
Åhh fy vilken dålig kondis jag har alltså!...Måste träna musklerna lite mer ;)
.....

Nee men det var verkligen en härlig dag!
Jag kan inte fatta att jag förstörde påsen med äpple och vattenflaskor i med cykelhjulet när jag cyklade som galning!!... :O...Mitt gröna äpple gick i två delar...och den ena delen fastande på hjulet och liksom snurrade med hjulet...synd att jag glömde ta kort!...såg faktiskt kul ut! Märkte inte att jag cyklade med ett halv äpple fastklistrad i hjulet förrän min bästis såg det!


Min model!



Jag då ..utan smink!

Failed!...ok...här försökte jag i allafall!...
mer "modelbilder" kommer lite senare...cya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0