Firar brosans 22 årsdag

ÄHhh...kunde inte sova...så jag får väl berätta lite vad som kommer hända senare mot dan idag.
Det är nämligen så att brorsan fyller 22 år...eller jag menar han fyller på måndag men vi familjen firar honom senare idag...eftersom han just fyller på måndag då pappa jobbar och han med. Tyvärr har jag inte hunnit köpa nåt än..var för lat elr nog trött efter ha städat trots min hälsa idag...jag får väl ge honom pengar då. Trots jag nästan är "fattig" kommer jag nog transferlera (hur det nu stavar till det) 500 kr till hans konto eftersom jag inte har nån pengar just i handen. Dessutom har han givit mig flera presenter och julklappar medan jag inte har gett en enda..så det här får bli min första present till honom..."alltså pengar"..om man inte räknar med tårtan som jag alltid bakar då...ja juste dessutom är jag skyldig honom hans t-shirt som jag ofta använder...men som jag tyvärr råkat göra nåt med den så att den inte längre är helvit :S

ps...när han får lön kanske jag får låna lite pengar av honom också hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0