Gårdagen

hej bloggen!
Igår var jag och badade en stund med Kristina och hennes syster. Därefter gick vi hem till henne och gjorde en musikvideo parodi till Lady gagas ft Beyonces låt "telephone"....jag är  klar med filmen men dock är jag osäker på om jag ska visa upp det här på bloggen...


Här lägger jag upp lite bilder från gårdagen..från videon..

Kiki med läskburkar i håret...ps..hon har bikini på sig inte bh..ska föreställa Lady Gaga!




Jag ska föreställa Beyonce...eller hur det nu stavar hennes namn :/



Filmklippet som sagt vet jag inte om jag ska lägga upp det här...lite privat får man väl ha :P

Kommentarer
Postat av: jenny

JOOOOO LADDA UPP!! :D

2010-07-17 @ 16:26:46
URL: http://goodeenough,blogg.se
Postat av: Anonym

haha vi får se :P

2010-07-17 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0