Gissa vad?

Hello bloggen!

Gissa vad jag tänkt att göra?
- Nej, hur f*n ska jag veta det!
Jo...jag har tänkt att göra en ny musikvideo :D. Hehe kul va?
- Vad härligt då! Det var på tiden! För att här börjar man själv tröttna, eller snarare har det blivit så tråkig.
Joo, jag vet. Så därför har jag tänkt att bjuda ut mig lite hihi ^^*. Jag vill att min blogg ska bli roligare :D
- Önskar dig Lycka Till bara!
Taaack :D <3

- Vänta, Vänta nu lite...
Ja bloggen :)
- Hur länge kommer det att dröja med din nya video?
Hmm..eftersom jag har tänkt på det idag....så kommer det snart.
- Jasså, så det kommer alltså dröja några veckor till.
Nej, kanske om några dagar. Den här gången vill jag att det ska vara bättre än de förra hihi :D
- Okej, jag fattar nu! Lycka till!
Tack :D <3



Kommentarer
Postat av: Bästis

Lovely bracelet bästis <3 haha

2010-08-03 @ 00:22:07
Postat av: Joanna

hehe taack bästis :D <3

2010-08-03 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0