animationer + förpackning

Hej Bloggen!
Idag skulle jag egentligen ut och shoppa  men har fortfarande inte gjort det...så det kanske blir imorrn istället med vännen Kristina...men ska ut snart med familjen.

När jag grävde igenom gamla mappar på min datorn fiskade jag upp gamla skolprojekt som jag har gjort .... gamla fina animationer till ett spel och projekt förpackning som jag har gjort haha xD.....nu vill jag ha skolaaan....NOOOT!!...ABSOLUTLY NOOOT!!


Söta Bunny ....ps...jag döper även mina animationer





Söta Fluffy


Twinkle (TV)



Min Chocklad förpackning - Chocklate Hills




Ja...de var det...saknar inte skolan ett dugg....usshh... nu är det  bara att soooftaaa och njutaaa av ledigheteeen hihi <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0