Stan med Santhra!

Hej bloggen!

Idag åkte jag och Sandra till gubbängen...som jag brukar säga till mig själv "gubbarnas äng!". Väl där umgicks vi med Simon. Under tågresan fram och tillbaka hade jag och Sandra hur kul som helst!

* Under hela resan sjöng vi på låten:
"Vart ligger landet där man böjer bananerna", Detta fastnade i våra hjärntvättade hjärnor.

Dagens citat:
Sandra - vet du vem "Mojje" är?
Jag - Moi??? *tänker för sig själv- det betyder ju HEJ på finska*
Sandra - MOJJE!
Jag - MOI???!...
Sandra - MOJJEEE!!!
Jag - MOjje?...en huund!!
Sandra - *Garv* Det är han som sjöng låten "Var ligger landet där man böjer bananerna".
Jag - Jahaa...men det låter som ett hundnamn....Kom hit MOJJE, liksom.
Sandra - haha...ja, det låter faktiskt som ett hundnamn.

Dagens fjant under hela dagens resa:
Jag och Sandra fjantade bort oss, och höll på -
- "Vem var det, Vem var det som kasta"
- INGEN...

Dessutom tappade jag bort min mobil i butiken J.C
- Vem var det, vem var det som tappade bort sin mobil!?
- JOANNA...
men som tur såg Sandra han som jobbade där och hittade min mobil....PS. han var snygg han ;)
Men det var pinsamt för mig trots allt xD

Dagens bilder:
Ben....ben..ben
mmhhh...IM LOVIN IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0