Långt inlägg

Haloa!
Idag är man sååå tröött!....Min dag började med att:
- Vakna klockan 06:00
- Ringde Sandra
- Åkte till Tumba för att möta "Spågubben"
När vi väl var där, messade vi honom vart vi skulle mötas och svaret blev "Hemma hos honom, och dricka särskild kaffe". Så Sandra sa "Aldrig i livet, att vi ska åka hem till någon okänd människa bara sådär!".
- Så vi struntade i gubben och åt istället frukost och sedan lunch på Mcdonalds.
- åkte till Södertälje, gick runt och Sandra blev guiden där både hon och jag lekte "prata bara på engelska leken"
- Sedan åkte vi till Gubbängen där vi fick vänta i två timmar utanför Sandras kompis Simon som inte dök upp. Medan vi väntade, lekte vi lekar...haha så barnsligt var vi!
- Åkte till Rotebro hem till Sandras kompis Mattias.
- Åkte hem!...väl på bussen frågade Sandra: "Har någon sagt att du var lesbisk?"
...Undrar om jag blev chockad?





Kommentarer
Postat av: santhra

Hahahhaha! Jag frågade inte för jag trodde att du va det.. Finns folk som tycker att man kan va lesbisk om man t ex kysser en annan tjej på fyllan osv! :D JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG ;) <3

2010-06-07 @ 19:51:59
URL: http://pandrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0