långt inlägg!

Idag har det hänt andra och lite skrämmande saker!...
För det första åkte jag och Sandra till Stan för att lämna cv:n.
Därefter gick vi och solade nära vattnet.
(Här kommer lång text)
Sedan kom en skum gubbe fram till oss och börja prata...skrämmande. Han spådde oss! :O...och nästan allt det han sa var sant, när han började prata med Sandra och hennes liv situation, kärleken och att hon är en bra människa o.s.v! :O...vilket var skrämmande. Hur kunde han veta, att han skulle träffa en kille just idag. Men tyvärr så blev det inte så eftersom den andras planer ändrades. Så som sagt så ändras framtiden. Efter att han spådde Sandra, började han också prata om mig. Fast jag kommer faktiskt inte ihåg allting eftersom vi båda jag och Sandra var chocklade. Men jag minns att han sa att jag skulle låna massor med pengar till något bra, kärlek, flytta möbler och att jag hade lätt att packa och flytta runt :S...haha såå skumt var det!...Därefter gav han sitt nummer till mig och sa att vi skulle ringa om vi undrade eller ville undvika det vi ville inte skulle hända :S.
Ja juste...minns också att han nämnde att någon av oss skulle tappa något vi nyss hade köpt. Vilket var helt sant eftersom jag tappade bort min nyköpta klänning till skolavslutningen på bussen. Men som tur var så hittade vi den i samma buss. haha men det var coolt...asåå med spågubben :D

När vi var på väg hem med tåget, såg vi en sööt asiat kille som sov på tåget..haha till och med Sandra tyckte han var söt :D. haha var tvungen att filma och ta kort i smyg:S hihih:)
Såååå SÖÖÖÖT!!!! Hoppas jag inte blir polisanmäld som Stalker! :O
Senare bestämde jag och Sandra och hennes katt Elvis att sola. Sedan kom Sone också :D
Jag & Sone
Söta ELvis
Våra minner
Vi - "I know im cool"
åhh Yeah...we are soo coool!!
OMG!!! Visst är jag Coool? PEACE!!!
"Snälla...Sandra va cool du också...snällaaa"
I know im cool, you know!
OMG! we are so damn cool asså!
Visst är vi hihihi :)  (haha prislappen är kvar på min klänning)
Bild på min nyköpta klänning som jag nästan blev av med!
Det var allt det :)
Filmklipp kommer när jag väl har tid.
cya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0