Raggningsrepliker

Här kommer Raggningsrepliker:


* Får jag bjuda på en drink, eller vill du bara ha pengarna?

* Du ser ut som tjejen som hört varenda raggningsreplik i boken, så vad gör en till?

* Hej! Jag har pengar än vad du någonsin kan göra slut på.

* Får jag ta kort på dig så jag kan visa tomten vad jag vill ha i julklapp?

* Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

* Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi en gång till?

*Känner jag dig? Jag tror det men du hade inte så mycket kläder på dig då?

* Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor och la dem i dina ögon.

* Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer.
Kan jag få ditt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0