skämt

Nej...nu har jag inte kunnat bloggat i tre dagar typ xD....IM SO SORRYY!...hade bara inte lust.
Men nu tänker jag dela med mig några roliga skämt här! :)

Vi börjar med sportskämt:
- Hur kunde Stefan cykla ihjäl sig?
Han försökte cykla till arbetet på sin motionscykel!

- Har du sett mina golfstrumpor?
Du menar de med arton hål i!

- Det var en gång två killar som satt och såg på fotboll när en tredje kom in.
- Vad står det? frågade en tredje.
-3-0 till oss!
- Jaha. Vem gjorde målen då?
- Det första gjordes av Svensson och de andra två av någon som heter Replay.

Militärren
Furiren till den värnpliktige:
- Om fem minuter ska kängorna vara borstade och sängen bäddad!
- Tack furir!

Två lumparkompisar träffades i buren på regementet.
Den ena frågade den andre:
- Varför är du här?
- Jag ville älska istället för att kriga!
- Jasså är du vapenvägrare?
- Nä, majoren kom på mig med hans fru.

Majoren till Bom.
- Kan Bom simma?
- Ja, majorn.
-Bra, var har ni lärt er det?
- I vattnet, majorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0