Ledig hela dan!

Hola!
Jaha idag var det ju faktiskt helt onödig dag att gå till skolan. Jag skulle haft spanska men formodlingen var läraren borta...så 35 minuters väntan var ju inte riktigt kul! Så medan vi satt där och väntade på nästa lektion som skulle börja om ca en och en halv timme, satte jag på datorn och insåg att geografi läraren som vi skulle ha efter spanska var sjuk. Jag blev så glad, för då kunde jag gå hem, ushh.. det var verkligen en helt onödig dag att gå till skolan! Egentligen skulle jag sluta vid 4 idag men alla lektioner var inställda. Så ingen lektion för mig idag! :D...Men däremot har jag en jobbigt uppgift att lämna in senast kl.23.59. Men just nu vill jag bara ta det lugnt, orkar faktiskt inte att göra det nu. Har ju hela dan ledig imorrn så...thihi :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0