Shoppat skor!

Hola!
Kom nyss hem från Stinsen. Jag och bästis Marcus fick skjuts dit av sin mamma. Snällt va? :) Slipper ta buss och tåg...ush så jobbigt. Det var mycket skönare att åka bil :P ...Nu när FN-roll spelet börjar närma sig...var man tvungen att shoppa FN-kläder och skor. Men jag hade tur att jag fann kläder till FN-spelet...men skorna hade jag däremot inte. Så vi shoppade idag!...Bästisen köpte väst och jag skor (efter att ha gått fram och tillbaka och provat, har man äntligen hittat den rätta...ermh).




Köpt från Skopunkten.

Kommentarer
Postat av: Bästis

I love this shoes! They are soooo fabulous!

Tack för en underbart trevlig dag bästis forever <3 <3

2010-03-13 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0