Ushh...livet är inte alltid rättvist!

Jaha idag var en dålig dag för mig!...DEt blir inte alltid bra...men sånt är livet, brukar man säga! Ja...livet är orättvist! Ibland ä man GLAD, ibland INTE. Det finns vissa stunder man väntar på ett under, men livet går ju bara upp och ner! Varför måste det hända något, då man inte vill att det ska hända. INTE hända igen! Det är man alltid rädd för, rädd för att det aldrig tar slut, rädd för att det ska hända igen. Ingen förstår, hur det är, hur det känns när de själv inte vet, inte upplevt det... utan bara sig själv där man gömmer allt innerst inne. Men varje människa har sina egna problem de inte vill att andra ska veta. Ushh LIVET ÄR INTE ALLTID RÄTTVIST!!!


Men men...idag så gick jag till min käraste vännina Sone, kändes lite bättre när jag var med henne. Det var länge sedan vi umgicks:)...Vi småpratade och hade kul!

LOVE YOU SONE <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Bästis! Vad har hänt? :O Finns här för dig föralltid! <3

2010-03-05 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0