Hur dum kan man va ^^*

Hej! TJena! Hola!

Min dag idag blev inte så bra som jag hade tänkt mig!
För det första glömde jag skåpnycklar till skolan.
För det andra skulle jag fixa så att jag fick mina studiebidrag i mitt konto...Men när vi väl var där i Swedbank, väntade på min tur, kom jag på att jag hade glömt det allra viktigaste "mitt ID-kort"!!!. Det var verkligen onödigt att behöva gå så långt och ändå glömma ID-kortet när man väl står i kö i banken!....usshhh...Jag är verkligen tacksam för att bästisen Marcus följde med mig. Tur att vi fick skjuts av bästisens mamma :)
Taaack bästis! <3 :D

Dagensbilder:
Marcus kör bil!
flum




Kommentarer
Postat av: Bästis

Tack själv! Det var ju kul även fast du glömde ID-kortet xD Vi hade det ju roligt medan vi väntade på mamma! Hahahahah <3

2010-05-05 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0