Jobb på Sonica!

Idag följde Sandra och Emil med mig till arbetsplatsen "Sonica" där jag skulle blev intervjuad. Självklart så kunde jag inte åka dit själv eftersom jag kan lätt gå vilse xD... så jag är mycket tacksam för att Sandra och Emil följde med! Taaaaack :) <3
Ja...själva intervjun gick ju bra..det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Så på måndag kl. 17:00 kommer jag att åka dit för utbildning i 2-3 timmar där jag får lära mig hur man ska arbeta som PPM-rådgivare på Sonica! Så jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för mig där tills vidare! :)...citat från den mycket trevliga Chefen "Du kan klara det"...chefen litar på mig så jag måste också lita på mig själv!...det gäller att tänka positiv, positiv Joanna! :) <3

Här är bilder från arbetsplatsen!


Kommentarer
Postat av: santhraa

ja du kommer att klara det! :) De va kul & följa med.. men kan du följa med mig på söndag på arbetsintervju (A)? <3

2010-05-14 @ 20:51:33
URL: http://pandrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0