Mamma är läskig ibland!

Hej bloggen!
Idag har jag läst på aftonbladet att en död man har hittat i en skog här i märsta :O....usshh...läääskigt :O

Detta visade jag för mamma och pappa. Och mamma blev orolig...hon ringde upp äldre brodern...och berättade allt för honom om händelsen...jag hörde henne säga i telefon:

- Joo de e sant...okej...prata med Joanna då!

Hon gav mig telefonen.

jag - Ja, hallå.

Bror - Aa, Joanna. Mamma säger att du har hittat en död kropp....
Tystnad uppstår.....

....

Jag - Va??...(shockad)...Nej! Jag sa att jag läst det på nätet på aftonbladet!...(fundersamt) Vad tänkte mamma egenltigen?

Jag måste säga att jag blev rädd där..faktiskt, haha!
Men såhär är mamma ibland...men på nåt sätt är det ändå gulligt även fast hon ibland missförstår allting :P


Kommentarer
Postat av: Bästis

hahaha, då vet man vem du har ärvt ifrån att vara i sin egna lilla värld! xD <3

2010-09-08 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0